måndag 29 mars 2010

Nu är det äntligen på riktigt

Idag var jag till Avesta och läste av min cpap och den här gången fungerade den som den skulle på mig :) Nu hade jag bara 2 andningsuppehåll i timmen i genomsnitt och det var normalt och fullt godkänt. Jag kontaktade CFTK direkt jag kom ut från sömnlabbet. De skulle skicka kallelsen direkt så den bör vara här den här veckan :)

Är det nu jag ska börja bli nervös? Jag känner inget nervöst pirr öht utan jag bara längtar!! Kanske inte till själva operationsögonblicket utan till tiden efter när jag kan börja leva mitt nya liv. Efter jag har kommit ur flyt och puréstadiet och kan pröva mig fram till vad just jag kan äta. Men jag inser att det är mat- och sovklocka som kommer att gälla under min sjukskrivningsperiod. Jag måste få i mig en viss mängd varje dag och min dotter berättade att hon varje morgon gick upp klockan 8 för att äta det första för att sedan äta efter två timmar igen och så höll hon på hela dagarna.

1 kommentar:

  1. Lycka till! Spännande, hoppas de går lika bra som för L.
    Kram Lizette

    SvaraRadera