onsdag 7 juli 2010

Inte hänt så mycket

Den senaste veckan har det inte hänt så mycket på vågen men jag tar det med en axelryckning. Det känns sååååå skönt att ha slutat banta! Jag äter det jag vill och är sugen på och jag vet ändå att vikten kommer att fortsätta nedåt :)

Just nu njuter jag av solen och sommaren och laddar mina batterier till vintern. Tyvärr blev jag sjukskriven för min axel idag. Har fruktansvärt ont i den på nätterna och har fått remiss till sjukgymnastik och röntgen. Igår var jag till sjukgymnasten som tyckte att jag skulle vara hemma en vecka och vila upp den. Jag ringde min läkare för att rådfråga honom och han sjukskrev mig 2½ vecka direkt efter att ha pratat med sjukgymnasten! Så armen och axeln ska vara 100% vilande nu, ska väl egentligen inte sitta vid datorn heller. Får inte lyfta vattenkanna och liknande heller. Har fått lite olika övningar som jag ska göra bara. Men det var min axel det!

Annars leker livet och jag mår kanonbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar