måndag 26 april 2010

Biverkningar & Rättviks vårdcentral

Ujujuj va yr jag är! Det känns som en mindre fylla och det är mest på morgonen. Nu har jag läst biverkningarna på Omeprazol-burken och där stod det att man kunde bli yr. Svettas gör jag också och det var en annan av alla möjliga biverkningar. Så då är det väl bäst att lämna bilen hemma och gå då :)

Idag ringde jag Rättviks vc för att få ta ur agrafferna på torsdag. Ska bli skönt, inte för att de känns eller irriterar utan jag är mest rädd för att haka i nånstans. Mitt sköldkörtelprov visade ju sig också vara förhöjt på provtagningen innan operation. CFTK kunde skicka dem till min vc för att se vilka åtgärder som måste vidtas men nu har helt plötsligt min läkare blivit någon annans och jag har fått en ny! VÄGRA!!!!! Den nya läkaren har jag haft kontakt med förr och det vill jag INTE ha igen! Jag har inget som helst förtroende för denna läkare!! Då låter jag hela saken va!

Man överlever med förhöjt värde på sköldkörteln!

1 kommentar:

  1. Du har alltid rätt att välja en ny läkare. Kankse inte få tillbaka den du vill, men ingen kan tvinga dig att ha en sepciell läkare. Säg att du vill byta bara. Kraaam

    SvaraRadera